Live score


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Aπο Ελλάδα να χαμε να λέγαμε...Book-keeper 18/03


Mετά απο καιρό ασχολούμαι με το εγχώριο πρωτάθλημα. Μετά τα χθεσινά αποτελέσματα των Ευρωπαικών αγώνων οπου δεν μας ήθελαν αν και το ρίσκο που πήραμε ήταν τεράστιο συνεχίζουμε την προσπάθεια μας με τρεις +1 επιλογές απο το Ελληνικό και το Ευρωπαϊκό στερέωμα..
 
 
 

Εμβόλιμη αγωνιστική σήμερα στην τεράστια Σούπερ Λίγκ και είπα και εγώ να βάλω το χεράκι μου στην φωτιά.Άλλωστε εκτός απο τον καθαρό άσσο της Ντορτμουντ που εκτίμηση μου είναι για φόρτωμα δεν μπορώ να δω κάτι στο Μπαρτσελόνα με την Σίτυ καθώς δεν μπορώ να φανταστώ πως η Μπαρτσελόνα μπορεί να πάθει νήλα μέσα στο γήπεδο της αλλα επίσης δεν μπορώ να το χωνέψω πως η Σίτυ μετά απο την Τσέλσι και την Άρσεναλ χθές θα είναι η τρίτη Αγγλική ομάδα που συμμετέχει σε ενα απο τα κορυφαία πρωταθλήματα στον κόσμο θα είναι εκτός απο την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, ενώ η Ισπανία θα έχει τρείς (Ρεάλ-Ατλέντικο και Μπαρτσελόνα???).

Στα Ελληνικά τώρα.Απο τον Πάοκ ολοι περιμένουμε ενα ξεμπούκομα,οπότε η επιλογή μου σε ασο και over 3,5 είναι δίκαια, ίσως θα χρειαστεί να βοηθήσει και ο Εργοτέλης ίσως και όχι θα δούμε.Ο Παο έχει πιάσει ταβάνι και κοιτάει ακόμη το πρωτάθλημα, τέτοιες νίκες της χρειάζεται. Στο τελευταίο μάτς έχει πέσει όλος ο ντουνιάς στο G-G στο over κτλ αν και το 9 στο διπλό προκαλεί λές και οι δυο ομάδες έχουν το ρόστερ να ανταποκριθούν σε τέτοιες καταστάσεις.Μιλάμε για εμβόλιμη αγωνιστική,η ημέρα είναι Τετάρτη και η Καλλονή έπαιζε πρίν 3 μέρες με την Βέροια έκανε μιάμιση μέρα ταξίδι για να βρεθεί στην Λειβαδειά και περιμένουμε να γίνει Μπαρστελόνα.Ο Λεβαδειακός θέλει πάση θυσία την νίκη αλλά αυτή η νίκη μπορεί να έρθει και με 1-0 τρεις βαθμούς θέλουν οχι να σκίσουν τα δίχτια.Μου αρέσει πολύ το Χημ/1τελ ενώ πρώτη μου επιλογή ηταν το Under 1,5 αν και νομίζω οτι το χοντραίνω λίγο.Αν μου περίσσευε ένα σπίτι πάντως θα το έβαζα στο Καλλονή +2 με χάντικαπ δλδ οπου πιάνει όλα τα σκορ 1-0  και  2-1 σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος της Λιβαδιάς.

ΠΑΟΚ - Εργοτέλης 1 και Over 3,5(2.80)

Ατρόμητος - Παναθηναϊκός 2(2.50)

Λεβαδειακός - Καλλονή fun bet 2-1(9.00)

Bραδυνό Bet

Μπαρτσελόνα - Μάντσεστερ Σίτυ Χ2(3,15)

Ντόρτμουντ - Γιουβέντους G-G(1.75)

Δεν υπάρχουν σχόλια: