Live score


powered by Agones.gr - Stoixima

Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Παμε στοιχημα της Κυριακής...Book-keeper 8/03

Καλημέρα εως και καλησπέρα σε ολους τους αναγνώστες μας.Το Κυριακάτικο κουπόνι που έχουμε μπροστά μας θεωρώ πως είναι απο τα καλά που έχουμε εδώ και καιρό και ανεξαρτήτως των αποτελεσμάτων οι επιλογές μου είναι με το χέρι στην καρδιά.Μπορεί να λυπουν οι δυνατές μάχες απο Αγγλία η απο Γερμανία και γενικά δεν υπάρχει ενα μάτς ντέρμπι το οποίο θα περιμένουμε πως και πως αλλα και πάλι μπορώ να πώ πως είμαι ευχαριστημένος απο αυτά που έχω μπροστά μου.


Τρεις επιλογές κρατάω για σήμερα.Ξεκίνημα με την Αγγλία οπου επιλέγω το Under στο μάτς της Λίβερπουλ συνεχίζω με Κύπρο οπου επιλέγω τον άσο της ΑΕΚ Λάρνακας και κλείνω το κουπόνι μου με το διπλό και over της Λυών.



Λίβερπουλ - Μπλάκμπερν Under 2.5(2.22)

AEK Λάρνακας - Ομόνοια 1(2.40)

Μονπελιέ - Λυών 2 και Over2.5(4.50)


Δεν υπάρχουν σχόλια: