Live score


powered by Agones.gr - Stoixima

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Σεντονάτες καλησπέρες..Book-keeper 10/03


Το έλεγα την Κυριακή πως το πρόγραμμα που έχω μπροστά μου ανεξαρτήτως αποτελέσματος μου άρεσε πολύ.Τελικά είχα δίκιο και τα αποτελέσματα με δικαίωσαν περίτρανα.Yπήρχε η ανάγκη αυτή καθώς οταν ασχολείσαι με κάτι και αυτό το κάτι θέλεις να είναι πετυχημένο μόνο μέσω της επιβράβευσης απο την επιτυχία μπορείς να καταλάβεις την νίκη και κάτι τέτοιο έγινε την Κυριακή.Κάτι τέτοιο περιμένω να κάνουμε και σήμερα, καθώς οι επιλογές μου μου αρέσουν ιδιαίτερα, χωρίς βέβαια αυτό να διασφαλίζει και την μελλοντική επιτυχία. Πάμε στις επιλογές μας..


 

Τρεις επιλογές απο το ολο κουπόνι έχω κάνει.Η πρώτη είναι απο το σεντόνι και η νίκη της Ρεαλ με συνδιασμό το αμφίσκορο ενώ τα αλλα δύο είναι απο το μεγα νησι και είναι το Under στο μάτς της Κοβεντρι με την Μπράντφορντ και το 2-3 γκόλ στο μάτς της Ρεξαμ με την Σαουθπορτ.

Ρεάλ - Σάλκε 1 και G-G(2.40)

Ρέξαμ - Σάουθπορτ 2-3 γκολ(2,02)

Κόβεντρι - Μπράντφορντ Under 2,5(1.61)


Δεν υπάρχουν σχόλια: