Live score


powered by Agones.gr - Stoixima

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Σάββατο 14/03..Επιλογές απο τον Book-keeper


Kαλημέρα σας. Χθες δεν έγραψα οχι λόγω της προκατάληψης Παρασκευής και 13 αλλα λόγω φόρτου εργασίας,αν και το πρόγραμμα δεν μου έδειχνε σημείο,ενω την Πέμπτη προσωπικά βίωσα κάτι σαν μου κόβεται η ανάσα. Τρεις επιλογές έκανα.Στήριξα την Ιντερ στο διπλό 0-1 με την αρχή 3-1 τελικό.Στήριξα την Μπεσίκτας 0-1 στην αρχή 1-1 τελικό, και τέλος στήριξα την Ντιναμό Κιέβου 0-1 στην αρχή 3-1 τελικό.Είναι ανούσιο βέβαια να μιλάμε για περσινά ξινά σταφύλια οταν έχουμε μπροστά μας φρέσκα κουλούρια..Επιλογές Σαββάτου λοιπόν...





Βλέπω μπροστά μου ένα μεγάλο κουπόνι με πολλές επιλογές, ωστόσο τον μόνο δύσκολο είναι να κρατήσεις 3-4 σημεία. Κάτι τέτοιο έκανα και εγώ και σας παρουσιάζω τις επιλογές μου.

Ξεκίνημα με Αγγλία και στο πρώτο μάτς που έχουμε για την Πρέμιερ Λίγκ κρατάω το over κοντά στις 2 μονάδες στο μάτς της Κρισταλ Πάλλας με την Κπρ.Συνεχίζω με το καλοπληρωμένο διπλό της εξαιρετικής και υπάκουης προς εμένα Μπράντφορντ στην έδρα της Νότς Κάουντι ενώ τέλος κλείνω με  Γαλλία όπου το πιο δυνατό σημείο μου είναι το διπλό της Σεντ Ετιέν μέσα στην έδρα της Μέτς.
 
Κρίσταλ Πάλας - ΚΠΡ Over2.5(1.97)
Νοτς Κάουντι - Μπράντφοντ 2(2,55)
Μετς - Σεντ Ετιέν 2(2,12)

Έχω και ένα ειδικό στοίχημα το οποίο θα παίξω σε μονό αποδεκτά.Πιστεύω στην άνετη επικράτηση της ΜανΣιτυ μέσα στην έδρα της Μπερνλι ωστόσο το σημείο το οποίο στηρίζω είναι να ανοίξει το σκόρ ο Sergio Aguero..
Μπέρνλι - Μάντσεστερ Σ. Πρώτος σκόρερ Sergio Aguero(4,00)

Δεν υπάρχουν σχόλια: